Konkursas psichologo pareigybei užimti
AKMENĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS PEDAGOGINĖ PSICHOLOGINĖ TARNYBA
SKELBIA KONKURSĄ PSICHOLOGO PAREIGYBEI UŽIMTI
Data 2022-09-30
Akmenės rajono savivaldybės pedagoginė psichologinė tarnyba (biudžetinė įstaiga, kodas 300070724, adresas Respublikos g. 22, Naujoji Akmenė, LT-85164), skelbia konkursą psichologo pareigybei užimti.
Darbo sutarties rūšis: neterminuota
Darbo krūvis: 0,75 etato
Pareigybės lygis: A1
Darbo užmokestis: 1692,41 (priklausomai nuo turimo darbo stažo)
Pretendentų kvalifikaciniai reikalavimai:
- Psichologo profesinė kvalifikacija – psichologijos magistro laipsnis (studijų apimtis – ne mažesnė nei 240 kreditų) ar jam prilygstanti profesinė kvalifikacija (ne trumpesnių nei 5 metų nuosekliųjų studijų). Ne mažesnė kaip trejų metų psichologo darbo pedagoginė patirtis.
- Vertinimo metodikos: WISC III- LT, DISC
- Kvalifikacijos tobulinimas pedagoginės psichologinės tarnybos veiklos organizavimo, psichologinio konsultavimo, švietimo, vertinimo, specialiųjų poreikių nustatymo bei priskyrimo specialiųjų ugdymosi poreikių grupei klausimais ir kt.
Pretendentas turi žinoti ir išmanyti:
- Gebėti taikyti gebėjimų vertinimo metodikas, atliekant asmens psichologinį įvertinimą.
- Žinoti ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, kitus teisės aktus, reglamentuojančius specialųjį ugdymą, išmanyti Lietuvos specialiojo ugdymo sistemą.
- Tvarkyti ir pildyti savo darbo dokumentus, vykdyti direktoriaus įsakymais nustatytas vidaus administravimo funkcijas ir kuruoti konkrečių sričių veiklas, tvarkyti jų dokumentaciją ir kt.
- Išbandyti naujai parengtas psichologinio vertinimo metodikas, įvertinant jų tinkamumą.
- Nustatyti mokinio (vaiko) asmenybės ir ugdymosi problemas, numatyti tiesioginio poveikio būdų ir taikyti psichologinio konsultavimo technikas individualiai ar / ir grupėje, dirbant su mokiniais (vaikais), turinčiais bendravimo, elgesio, emocinių, tarpusavio santykių, mokymosi problemų, priklausomybių, patyrusiais traumą (išgyvenusiais netektį, tėvų skyrybas ir kitais atvejais), patyrusiais smurtą ar smurtavusiais (ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo pranešimo apie smurto faktą momento), bendradarbiauti su tėvais (globėjais, rūpintojais), mokytojais ar kitais švietimo įstaigos darbuotojais ir kitais su mokinio (vaiko) ugdymu susijusiais asmenimis, teikiant jiems rekomendacijas.
- Psichologinių problemų prevencija: Mokyklų, savivaldybės teritorijoje esančių vaikų globos namų mokinių (vaikų) grupių psichologinių problemų prevencijos poreikio nustatymas, prevencinių priemonių bei programų rengimas, organizavimas ir įgyvendinimas, pagalba mokyklos vaiko gerovės komisijai (toliau – komisija) krizės Mokykloje metu (psichologinių krizių Mokykloje intervencija ir postvencija (įvykus savižudybei, smurto atvejui ar kt.).
- Rengti metodines rekomendacijas vaiko raidos psichologijos, pedagoginės ir socialinės psichologijos, psichologinių problemų prevencijos klausimais.
- Kuruoti įstaigose dirbančių psichologų veiklas.
Pretendentai privalo pateikti šiuos dokumentus:
- Prašymą dalyvauti konkurse;
- Užpildytą pretendento anketą;
- Asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą ir šių dokumentų kopijas;
- Išsilavinimą patvirtinančius dokumentus ir šių dokumentų kopijas, kitus dokumentus, patvirtinančius pretendento atitiktį kvalifikaciniams reikalavimams;
- Gyvenimo aprašymą (CV);
- Galima pateikti asmeninių privalumų sąrašą, kuriame laisva forma nurodyti gebėjimai, įgūdžiai ir dalykinės savybės;
- Valstybinio socialinio draudimo pažymėjimą arba pranešimą apie asmens socialinio draudimo numerį ir/arba kitus darbo patirtį patvirtinančius dokumentus.
Konkurso pretendentų atrankos būdas – testas žodžiu (pokalbis).
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį).
Telefonas pasiteirauti: (8 425) 52399 arba 8 61955274 .
Pretendentai, atitinkantys atrankos reikalavimus, bus informuojami asmeniškai ir kviečiami į atranką 2022-09-30 Akmenės rajono savivaldybės pedagoginės psichologinė tarnybos direktoriaus
kabinete.